Как според вас трябва да протичат двата ни часа?
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| Слято | ![]() ![]() 100% |
26 |
Как е по-ефективно за вас да работим, когато решаваме задачи в часовете?
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| Team Viewer клиент | ![]() ![]() 56% |
15 |
| Всеки пише отделно своето решение и писане на дъската | ![]() ![]() 44% |
12 |
Колко често трябва да ви бъдат давани домашни?
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| През седмица | ![]() ![]() 68% |
19 |
| През две седмици | ![]() ![]() 18% |
5 |
| През три седмици | ![]() ![]() 14% |
4 |
Колко дни са нужни за решаването на домашните ви?
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| 2 | ![]() ![]() 14% |
4 |
| 3 | ![]() ![]() 45% |
13 |
| 5 | ![]() ![]() 41% |
12 |
Какво ви е мнението за досегашното оценяване и коментарите към решенията на домашните?
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| Оценяването е напълно неадекватно и коментарите са неясни | ![]() ![]() 7% |
2 |
| Оценяването е нормално, но коментарите са неясни | ![]() ![]() 14% |
4 |
| Оценяването е неадекватно, но коментарите са ясни | ![]() ![]() 32% |
9 |
| Оценяването и коментарите са адекватни. Нямам забележки. | ![]() ![]() 46% |
13 |
До каква степен ви става ясен новият(или преповторен от лекциите) материал, който се предава на упражненията?
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| Схващам много малка част | ![]() ![]() 8% |
2 |
| Половината от нещата ми стават ясни, другото не го разбирам | ![]() ![]() 12% |
3 |
| Разбирам над половината от предаденият материал | ![]() ![]() 35% |
9 |
| 100% | ![]() ![]() 46% |
12 |
Съгласни ли сте домашните, които предавате да играят ролята на "Текущ контрол"?
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| Да | ![]() ![]() 46% |
12 |
| Не | ![]() ![]() 19% |
5 |
| По ваша преценка | ![]() ![]() 35% |
9 |
Ако на седми въпрос сте отговорили с "Не", как искате в такъв случай да ви бъде сформирана оценката за текущ контрол?
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| Проект, комбиниран с тест(Теория подобна на малките ни акети) | ![]() ![]() 25% |
2 |
| Една или две по-големи домашни, комбинирани с тест(Теория подобна на малките ни акети) | ![]() ![]() 75% |
6 |
Какво очаквате след края на семинарните ни упражнения?
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| Да знам как да си компилирам програмата | ![]() ![]() 10% |
4 |
| Да знам как да debug-вам програмата си | ![]() ![]() 8% |
3 |
| Да науча нещо, което ще ми помогне в реална ситуация, дори и оценката да е ниска | ![]() ![]() 40% |
16 |
| Да се подготвя добре за финалните изпити и проекта ми по УП | ![]() ![]() 42% |
17 |
Каква е вашата оценка за асистента досега? Изберете между 1 и 10.
| Отговор | Средно | Общо |
|---|---|---|
| 3 | ![]() ![]() 8% |
2 |
| 4 | ![]() ![]() 4% |
1 |
| 5 | ![]() ![]() 4% |
1 |
| 6 | ![]() ![]() 19% |
5 |
| 7 | ![]() ![]() 15% |
4 |
| 8 | ![]() ![]() 12% |
3 |
| 9 | ![]() ![]() 19% |
5 |
| 10 | ![]() ![]() 19% |
5 |
| Общо | ![]() ![]() 100% |
26/26 |
Каква е вашата лична препоръка относно организацията на семинара?
| Отговор |
|---|
| При задаването на домашните да има примерен вход-изход. Да се обясняват нещата по смисъл, т.е. защо дадено нещо го правим по точно определен начин, а не защото така е редно да се пише на С++. Да се обръща внимание и на елементарните въпроси /не всеки е програмирал през живота си/. Относно ''малките анкети'' все още не мога да реша дали има полза от тях, или просто си губим 20 минути от времето.... |
| Да има повече позитивност и индивидуално внимание. |
| Да се дава примерен вход и примерен изход. Не пример как се смята, а какво точно трябва да се въведе. Така ще се избегнат поне половината от двусмислиците в предни домашни. |
| Организацията е добра, а препоръката ми е обясненията да са с една идея по - подробни и да има примери за всяко нещо както до сега, за да може тези които не са се занимавали с програмиране на разбират по-лесно материала, защото все пак учим увод в програмирането :) |
| Да има малко повече самостоятелност, като се даде задача поне 10-20 минути да имаме (в зависимост от трудността на задачата) преди да се изведе решението и на дъската. |
| Да има малко повече самостоятелност, като се даде задача поне 10-20 минути да имаме (в зависимост от трудността на задачата) преди да се изведе решението и на дъската. |
| Може би за хората, които не са се занимавали с програмиране преди ще е полезно да обсъдим решенията на домашните работи. Аз лично нямам нужда от това, но смятам, че за другите, които не са толкова навътре в програмирането ще е полезно. Защото задачите не са на ниво абсолютно начинаещи, а в нашата група има доста такива. (Не ме разбирай погрешно, не искам по-лесни задачи, а просто да обърнем повече внимание на тях, за да ги разберат всички.) |
| Продължавайте в същия дух :) |
| Нз |
| Ами да се пита кой какво не му стана ясно от лекциите и да се правят повечко задачки дори и да си дават като упражнения за вкъщи ( не е задължително да бъде с оценка) просто да ги решаваме,за да разберем къде ни са силните страни и къде слабите |
| da reshavame pove4e zada4i i da se raboti po burzo i organizirano |