Как според вас трябва да протичат двата ни часа?
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
Слято | 100% | 26 |
Как е по-ефективно за вас да работим, когато решаваме задачи в часовете?
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
Team Viewer клиент | 56% | 15 |
Всеки пише отделно своето решение и писане на дъската | 44% | 12 |
Колко често трябва да ви бъдат давани домашни?
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
През седмица | 68% | 19 |
През две седмици | 18% | 5 |
През три седмици | 14% | 4 |
Колко дни са нужни за решаването на домашните ви?
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
2 | 14% | 4 |
3 | 45% | 13 |
5 | 41% | 12 |
Какво ви е мнението за досегашното оценяване и коментарите към решенията на домашните?
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
Оценяването е напълно неадекватно и коментарите са неясни | 7% | 2 |
Оценяването е нормално, но коментарите са неясни | 14% | 4 |
Оценяването е неадекватно, но коментарите са ясни | 32% | 9 |
Оценяването и коментарите са адекватни. Нямам забележки. | 46% | 13 |
До каква степен ви става ясен новият(или преповторен от лекциите) материал, който се предава на упражненията?
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
Схващам много малка част | 8% | 2 |
Половината от нещата ми стават ясни, другото не го разбирам | 12% | 3 |
Разбирам над половината от предаденият материал | 35% | 9 |
100% | 46% | 12 |
Съгласни ли сте домашните, които предавате да играят ролята на "Текущ контрол"?
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
Да | 46% | 12 |
Не | 19% | 5 |
По ваша преценка | 35% | 9 |
Ако на седми въпрос сте отговорили с "Не", как искате в такъв случай да ви бъде сформирана оценката за текущ контрол?
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
Проект, комбиниран с тест(Теория подобна на малките ни акети) | 25% | 2 |
Една или две по-големи домашни, комбинирани с тест(Теория подобна на малките ни акети) | 75% | 6 |
Какво очаквате след края на семинарните ни упражнения?
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
Да знам как да си компилирам програмата | 10% | 4 |
Да знам как да debug-вам програмата си | 8% | 3 |
Да науча нещо, което ще ми помогне в реална ситуация, дори и оценката да е ниска | 40% | 16 |
Да се подготвя добре за финалните изпити и проекта ми по УП | 42% | 17 |
Каква е вашата оценка за асистента досега? Изберете между 1 и 10.
Отговор | Средно | Общо |
---|---|---|
3 | 8% | 2 |
4 | 4% | 1 |
5 | 4% | 1 |
6 | 19% | 5 |
7 | 15% | 4 |
8 | 12% | 3 |
9 | 19% | 5 |
10 | 19% | 5 |
Общо | 100% | 26/26 |
Каква е вашата лична препоръка относно организацията на семинара?
Отговор |
---|
При задаването на домашните да има примерен вход-изход. Да се обясняват нещата по смисъл, т.е. защо дадено нещо го правим по точно определен начин, а не защото така е редно да се пише на С++. Да се обръща внимание и на елементарните въпроси /не всеки е програмирал през живота си/. Относно ''малките анкети'' все още не мога да реша дали има полза от тях, или просто си губим 20 минути от времето.... |
Да има повече позитивност и индивидуално внимание. |
Да се дава примерен вход и примерен изход. Не пример как се смята, а какво точно трябва да се въведе. Така ще се избегнат поне половината от двусмислиците в предни домашни. |
Организацията е добра, а препоръката ми е обясненията да са с една идея по - подробни и да има примери за всяко нещо както до сега, за да може тези които не са се занимавали с програмиране на разбират по-лесно материала, защото все пак учим увод в програмирането :) |
Да има малко повече самостоятелност, като се даде задача поне 10-20 минути да имаме (в зависимост от трудността на задачата) преди да се изведе решението и на дъската. |
Да има малко повече самостоятелност, като се даде задача поне 10-20 минути да имаме (в зависимост от трудността на задачата) преди да се изведе решението и на дъската. |
Може би за хората, които не са се занимавали с програмиране преди ще е полезно да обсъдим решенията на домашните работи. Аз лично нямам нужда от това, но смятам, че за другите, които не са толкова навътре в програмирането ще е полезно. Защото задачите не са на ниво абсолютно начинаещи, а в нашата група има доста такива. (Не ме разбирай погрешно, не искам по-лесни задачи, а просто да обърнем повече внимание на тях, за да ги разберат всички.) |
Продължавайте в същия дух :) |
Нз |
Ами да се пита кой какво не му стана ясно от лекциите и да се правят повечко задачки дори и да си дават като упражнения за вкъщи ( не е задължително да бъде с оценка) просто да ги решаваме,за да разберем къде ни са силните страни и къде слабите |
da reshavame pove4e zada4i i da se raboti po burzo i organizirano |