За упражнение, може да разлгедате следния клас class Vector3D { Vector v; double z; }; От вас се иска да разширите Vector3D с всички методи, които са реализирани в класа Vector. Освен това, трябва да добавите и още няколко метода. 1. Метод, реализиращ векторно произведение; може да ползвате следната сигнатура: Vector3D vectorProduct(Vector3D const & ) const; 2. Метод-предикат, който да проверява дали два вектора са колинеарни(успоредни) примерна сигнатура: bool isCollinear(Vector3D const &) const; 3. Тук вече можем да имаме малко "по-различни" конструктори.Следните да се реализират: Vector3D(); Vector3D(Vector, double = 0.0); Vecotor3D(double= 0.0, double= 0.0 , double= 0.0 ); два от тях за идентични 4. Метод, позволяващ въвеждането на вектор от клавиатурата, със съответната сигнатура: void read(); 5. Метод, проверяващ дали 3 вектора образуват ОКС( ортонормирана координатна система- т.е дали трите вектора са с единична дължина и взаимно перпендикулярни). bool isOrthonormalCoordinateSystem(Vector3D const&, Vector3D const &); 6. Каквото сметнете за подходящо. Най-важното е вашия 3D вектор да съдържа наистина 2D вектора от примера.