Новинарски форум

ООАПСС: поправителен изпит; теми за дипл. работи и докторантури

ООАПСС: поправителен изпит; теми за дипл. работи и докторантури

by Боян Бончев -
Number of replies: 0

Здравейте, колеги,


С настоящето писмо искам да ви напомня, че поправителният изпит по ООАПСС е определен от Учебен отдел да се проведе на 6.09.2018г., четвъртък, от 9 до 12ч. в зала 306 на бл. 2 в район на БАН. По същото време ще могат да дойдат и колеги за поправка по СОФТУЕРНИ ШАБЛОНИ ЗА ПРОЕКТИРАНЕ и по ПРОЕКТИРАНЕ НА КОМП. ВИДЕО ИГРИ. Поправката е представяне на проект (евентуално и есе, което не е задължителен елемент от изпита) и решаване на краен тест по предмета. В сила са следните облекчения за студентите:

1. Темата на избрания проект (или есе) остава избраната от студента през есента на 2016г., като студентът има право да избере друга тема.

2. Проектът (евентуално и есето) се разработва или самостоятелно, или с друг студент, който също ще се яви на поправителния изпит.

3. Ако проектът е вече защитен през зимния семестър, то оценката се запазва, като проектът може да бъде представен отново за по-висока оценка. Същото важи и за есето и за крайния тест по предмета.


Освен това, нека тези от вас, които биха искали да водят упражнения по ООАПСС и/или по XML ТЕХНОЛОГИИ ЗА СЕМАНТИЧЕН WEB през есенния семестър (30 часа по готови материали), да ми пишат или да ми се обадят на тел. 0888 98 89 48. И накрая, в рамките на научно-изследователския проект “Иновативна платформа за интелигентни адаптивни видео игри за обучение” (APOGEE, с Уеб сайт http://www.apogee.online/), финансиран от Фонд „Научни изследвания” на Република България, предлагам ръководство на дипломни работи и докторантури в областта на сериозните видео игри с теми като например:

- Адаптивни видео игри с динамична промяна на трудността спрямо възбудата на играча - разпозната с измерване на проводимостта на кожата на играча; който желае, нека ми пише за уговорка за демонстрация

- Адаптивни видео игри с динамична промяна на трудността спрямо емоциите на играча - разпознати с анализ на лицеви характеристики на играча

- Генериране на видео игри-лабиринти за обучение - с вградени мини-игри като пъзели, откриване и поставяне на скрити предмети, тестове и др.

- Генериране на графично съдържание за видео-игри

- Интелигентни виртуални играчи във видео игри - с агенти за персонализируемо извличане на учебно съдържание

- Други теми в областта


Ако желаете да се занимаете с някоя от темите, пишете ми за повече информация. За работата по проекта е предвидено и заплащане за млади учени.


Поздрави,

Боян Бончев