Здравейте,
С вдъхновение от лекцията на Анди за CUDA, реших, че мога да направя нещо интересно с нея. :) Основната ми идея се върти около симулация на система от елементарни частици т.е. сферични обекти в затвоерно пространство, които си влияят по някакъв начин. Възможностите са много, най-простото нещо би било, в пространството да има гравитация, а частиците просто да се отблъскват една от друга при допир. Усложнения на тази идея биха били добавянето на повече взаимодействия между самите частици, например електромагнитни или гравитационни.
Проблема ми се вижда подходящ за GPU, защото изисква много еднотипни сметки с някакви дву-три-мерни вектори - например скорости и позиции на частиците в системата.
Определено ми се иска и да може да се изрисува цялата симулация, иначе е малко "на сухо". Още не знам дали (ще може) да е в реално време, или ще трябва първо да се направят сметките и после да се сглоби анимацията. OpenGL ми изглежда като подхоящо нещо за тази част от проблема, но не съм се ровил достатъчно в това.
Поздрави,
Светльо
П.П. Утре ще дойда на занятието и може да обменим още идеи. :)