Обявления

За изпита по ДАА на 26.07

За изпита по ДАА на 26.07

by Минко Марков -
Number of replies: 4

Уважаеми колеги от специалност Информатика,

Както знаете, изпитът по ДАА през първата редовна сесия ще е на 26.07, неделя.  Първоначално беше обявено, че изпитът ще се проведе в зала 272 в Ректората.  Междувременно обаче юристите си поискаха зала 272 за 26.07 и изпитът бе преместен в зали 325 и 200 на ФМИ.  Това вече е отразено в разписанието за сесията, но е възможно да не сте го забелязали, така че натъртвам отново: изпитът на 26.07 ще се проведе в сградата на ФМИ на бул. Дж. Баучър, а НЕ на Ректората.

До момента 65 колеги от Инф и 64 колеги от КН2 са заявили желание да се явят на първата редовна сесия.  Има още време за записване -- анкетата е отворена до края на 22.07, но допускам, че приблизителният брой на явяващите се ще е около 140, не повече от 150.   При това предположение ще разбия множеството от студентите, явяващи се на първата сесия, на три подмножества A, B и C с приблизително еднакви мощности.  Група A ще се явят първи, после група B и накрая група C.  Допълнително ще пиша точно кои студенти ще са в зала 200 и кои в зала 325.  Групите ще са от не повече от 50 човека, горе-долу 25 в зала по едно и също време, така че ще има достатъчно разстояние между полагащите изпита.

Група A ще се явят в 7:30 или някъде там пред съответните зали, за да започнат да влизат към 7:45.  В 08:00 изпитът трябва да е започнал за група A. 

Група B ще се явят към 09:00 пред залите си, за да започнат да влизат към 09:15.  В 09:30 изпитът трябва да е започнал за група B.

Група C ще се явят към 10:30 пред залите си, за да започнат да влизат към 10:45.  В 11:00 изпитът трябва да е започнал за група C.

В 12:00 трябва да сме приключили.  Тогава започва изпитът на доктор Кралчев с първи поток КН1.

Закъснели студенти няма да се допускат до изпита, независимо по каква причина са закъснели.  Настаняването на закъснели студенти би причинило напрежение както на екипа, така и на незакъснелите, и смятам да го спестя.

Разпределението в трите групи, както и разпределението в зали 200 и 325, ще се спазва без изключение.

Настоявам да бъдете с маски.  Извънредното положение, доколкото знам, е удължено до 31 юли и изискването за носене на маски в затворени помещения е в сила.  Чистото време за писане ще е 60 мин., което не е непоносимо дълго (за човек с маска).  Екипът, провеждащ изпита, също ще е с маски.  Тарикатско слагане на маската под носа ще доведе до автоматично анулиране на изпита и слаба оценка.  Излишно е да казвам, че човек без маска няма да се допуска в залата.  Повтарям: трябва да сте с маски, а не с шалчета и други самоделни приспособления.

Трябва да си носите студентски книжки или ISIC карти.  Тази година това изискване е особено силно, по очевидни причини.  Без студентска книжка или ISIC карта няма да бъдете допуснати.  !! Личната карта не е заместител на студ. книжка, понеже няма факултетен номер.

За по-бързото сядане в залата имайте предвид следното.  Екипът, провеждащ изпита, не предоставя хартия за писане.  Трябва да си носите листове за писане.  Всеки от вас ще получи лист с условия, но този лист едва ли ще му/ѝ стигне.  И така, когато влизате залата, трябва да имате извадена студ. книжка, листове за писане и химикалка.  Всичко останало---раница, чанта, сак, телефон  т.н.---трябва да бъде оставено встрани още с влизането в залата.  Със сбесе си вземате само студ. книжка, листовете за писане и химикалтата.  Тъй като изпитът е ненормално кратък, няма да позволяваме да внасяте в залата вода, шоколади, кафе и т.н.  Всеки може лесно да изкара 60 минути без вода и ядене, а освен това консумацията изисква махане на маската, което няма да се допуска.

Изпитът за всяка група ще е 60 минути без почивка, така че няма да си разделяте листовете за писане на първа и втора част.  Изпитът ще е само от една част.  Моля да прецените колко листове са ви необходими и да оставите встрани ненужните листове ПРЕДИ началото на изпита.  След началото на изпита аз ще защипя листовете ви.  Доста дразнещо и бавещо би било при защипването някой да се сети, че всъщност толкова много листове не са му/ѝ необходими и да тръгне да ги изнася тепърва встрани.  Хвърчащи листове около вас по време на изпита не може да има, така че ще защипя всички ви листове.

Допустимо е да ползвате пищов: лист А4, написан от двете страни с каквато информация смятате, че ще ви е полезна.  Пищовът трябва да е написан на ръка.  Пищовите са индивидуални.  Предаване или опит за предаване на пищова на друг човек автоматично анулира изпита и за двамата.  Пищовът не се защипва към листовете, върху които пишете.

Изпитът ще съдържа две задачи с различно тегло.  Напълно възможно е да има въпроси по материала, наречени за благозвучие "задачи".

Не се допуска задаване на уточняващи въпроси по условията.  Ако зададете уточняващ въпрос по условията на висок глас, това може да се смята за опит за предаване на информация и може да доведе до анулиране на изпита за Вас.  Да задавате уточняващи въпроси по условията и на тих глас е безсмислено -- квесторите няма да отговарят.  Въпросът "Да пиша ли еди-какво-си?" е безсмислен -- Вие сте специалисти, Вие решавате какво да пишете.

За мобилните телефони и всякакви смарт устройства.  Моля ви първо да ги изключите, защото звъненето на телефони по време на изпита е изключително досадно и разконцентриращо,  и ДА ГИ ОСТАВИТЕ ОТСТРАНИ.  Може да са във връхната друха, в раницата или просто на перваза, но да не са във вас.  Наличието на каквото и да е смарт устройство във Вас по време на изпита е основание за анулирането му (на изпита, не на устройството).

Превръщането на оценката от проценти в шестобална ще става така: 35% за тройка, 51.25% за четворка, 67.5% за петица, 83.75% за шестица.

За изпита по ДАА до момента има шест протокола с номера 1052, 1054, 1283, 1335, 1489 и 1504.  Моля ви да се уверите, че сте в някой от тях.  Това го казвам заради студентите от минали години, но нека и редовните студенти се уверят, че са в протокол.  Грешки стават. 26.07 е неделя и отдел Студенти не работят, така че няма как да си извадите аварийно протокол в последния момент.  Това, че сте записани в муудъл курса и сте попълнили анкетата не означава, че непременно сте включени в протокол.    За да положите изпита, ТРЯБВА да сте в някой протокол.

И още нещо.  Трябва да попълните анкетата, за да се явите на изпит.  Имаше искания да включа в изпита хора, които по някаква причина не могат да попълнят анкетата.  Директно отказвам да правя това.  Няма да поддържам паралелен списък на явяващите, които по някаква причина не са участници в муудъл курса. 


Ако имате въпроси, задайте ги тук.

Желая успех на всички,

ММ



In reply to Минко Марков

Re: За изпита по ДАА на 26.07

by Йонко Йонков -
Здравейте! Аз имам 2 въпроса. Първо дали материалът от NP пълнота ще се включва на изпита и второ дали ще има онлайн консултация преди изпита и ако да, то кога можем да я направим?
Поздрави, Йонко
In reply to Йонко Йонков

Re: За изпита по ДАА на 26.07

by Минко Марков -
Привет.

Всичко, изучавано на лекции, е материал, върху който може да се изпитва. Намирам въпроса за странен.

Онлайн консултация във формАта на лекция, т.е. в google meet, тези дни не ми е възможно. Ако имате въпроси, питайте тук или, ако са много въпроси, ще направя чат в муудъл, за да не се разпраща имейл до всички с всеки въпрос/отговор
In reply to Минко Марков

Re: За изпита по ДАА на 26.07

by Минко Марков -
Уважаеми колеги,

Сложих списъци с фак. номера и номера на протоколи за явяването на изпита -- кой в коя зала от колко часа. Тези разпределения ще се спазват без изключение.

Моля всеки, който ще се явява на 26.07, да се убеди, че неговият/нейният Ф№ е в точно една от залите и групите. Възможно е да има грешки. Списъкът с вашите желания за сесия 1/2, който взех от муудъл, не съдържа Ф№ и идентифицира студентите само със собствено име и фамилия. Ф№ съм вадил на ръка от протоколите, където пък студентите са с по три имена. При над 140 такива операции е възможно да съм направил грешки.

Зала 200 има 11 места на ред, а зала 325 има 10 места на ред. Ще сядате по 4 човека на ред, през две места, на общо 6 реда с по един празен ред между всеки два реда със студенти. Това значи 24 човека в зала. В три от слотовете има 25 студента в зала, но допускам, че поне
един човек няма да се яви във всеки слот, така че съображението с 24 студента остава. Ако пък се явят всички 25, един ще седне през един ред зад шестия ред със студенти.

Желая успех на всички,
ММ
In reply to Минко Марков

Re: За изпита по ДАА на 26.07

by Минко Марков -
Забравен син сгъваем (дамски?) чадър в зала 325. На студент(ка) от група B. Беше до прозорците.

Ако никой не го потърси до 12 ч, ще го оставя при охраната.

- ММ