Обявления

ВАЖНО: Оценяване и втори рунд на презентациите

ВАЖНО: Оценяване и втори рунд на презентациите

от Калин Николов -
Number of replies: 5

Здравейте колеги,

За втория рунд на презентациите предлагаме сами да помислите и предложите теми, които да презентирате. Разбира се, темите трябва да са свързани с предмета на курса (поне косвено), но имате свобода да изберете нещо от собствения си опит или нещо научено покрай работата по курсовите проекти, което считате, че е интересно и ще е полезно да бъде споделено с аудиторията. Тези от вас, които не могат да фирмулират такива теми, ще получат "служебна" тема от екипа, както за първия рунд. Това важи и за първите четири отбора, които вече имат поставени теми: ако желаете, можете да се откажете от тях.

В допълнение на това, ако прецените, че получените до момента точки и прогреса по курсовия ви проект са добри, можете да пренасочите времето за работа по втората презентация към писане на курсовия проект. Както ще видите в схемата за оценяване, доброто представяне в курса не налага участие и в двата рунда презентации.

Моля да се запознаете с публукуваните в страницата на курса схема за оценяване и точки на отборите до момента. Отборите, които желаят да работят по собствена тема за втората презентация, нека да отговорят на това съобщение като предложат заглавие и кратко описание на темата. Отборите, които не желаят да презентират, нека да ми пишат лично съобщение.

Поздрави,

Екипът

 

 

In reply to Калин Николов

Re: ВАЖНО: Оценяване и втори рунд на презентациите

от Добрин Донев -
In reply to Добрин Донев

Re: ВАЖНО: Оценяване и втори рунд на презентациите

от Калин Николов -
Отличен избор! Браво! Хайде да съставите и кратко описание, по подобие на описанията за първия рунд.
In reply to Калин Николов

Re: ВАЖНО: Оценяване и втори рунд на презентациите

от Милица Гечева -
Отбор 8 - Design patterns: Kакво са шаблони за дизайн – поява и приложение. Най-често използвани видове шаблони – кратко описание на проблема, който решават и начина, по който се справят с него.