Айде накрая и аз да напиша нещо. Или няколко неща :)
1) Да съберете пари за бебето!
2) Не ви ли е малко поне срам да пълните пощата на доц. Манев с простотии? Направете си една мейл група и се нареждайте там колкото си искате.
3) За нашия професионализъм - не знам какво Тони има предвид, аз лично не се възприемам точно като професионалист. Все пак, ние, които водим практикума, сме студенти като вас, вършим тази работа в свободното си време и докато не се пробвате вие да пообяснявате на някого, няма какво да обясняваме кое ни кара да го правим.
Обучението е двустранен процес и е успешно само ако и двете страни полагат усилия. Със сигурност, ако ние бяхме по-организирани, ако на състезанията не бях само аз от "преподавателите", ако задачите за домашно се появяваха навреме, ако не давахме давани вече задачи всички щяхте да имате усещането за по-контролирана среда и нямаше да си позволите такива свободи. Но, от ваша страна се очаква поне да имате желание ние на нещо да ви научим. Защо ви е да изкарвате диплома по специалност, по която после няма да работите, след като не ви е интересна? Как ще пишете код на работа, като не искате сега да пишете код? И как си представяте, че ще пишете софтуер за самолети или болници, който работи на 50% от тестовите случаи или пък почти работи? И пак казвам - ние, които водим курса, със сигурност сме по-виновни от вас, но вече сме почти завършили и си имаме и други занимания освен ДААто и писането на скриптове и няма как да сме 100% отдадени на това.
4) За преписването - съгласен съм, че всички "преписваме", дори и в живота. И винаги бих дал примера с варненския и софийския градски транспорт - и на двете места хората се опитват да минат без билет или поне ще се радват, ако стане. Обаче има една голяма разлика - хората във варненския градски транспорт знаят, че ако ги хване контрола са виновни и просто трябва да си платят глобата. Толкова! В софийския градски транспорт контрольорите са "лошите", които само пречат на хората да си пътуват спокойно гратис и изобщо "кои сте вие, че ще ми кажете дали да пътувам с билет или не!".
Така и с преписването - всеки от нас ще се изкуши поне малко да си помогне или да сравни с другарчето или защо не направо да дойде с царските пищови. Въпросът е да осъзнаваш, че това е против правилата и като те хванат просто да си понесеш последствията. Лошото е, ако се държим като пътник в софийския градски транспорт и контрольорите са ни криви, че са ни хванали, а не ние, че чак толкова нагло сме се опитали да минем тънко.
Последно - забележете, че един и същи човек може днес да се вози в София, утре във Варна и е почти сигурно, че в София ще е нагъл, а във Варна - не. (повозете се и ще видите, че съм прав) Значи зависи не само от пътниците, но и от системата. Тук пак се извинявам, че системата не ни е баш наред, за което и ние сме виновни, но все пак сме част от голямата система ФМИ..
5) Това е точката, в която нареждам процесите (системата) във ФМИ и която ще пропусна :)
Последно - от всички ни зависи как ще изглежда светът около нас и в частност ФМИ и курсът по ДАА. Чудесно е, че имате енергия и ентусиазъм. Канализирайте ги в посока на по-доброто обучение, а не в писане на обиди и недоволства по форуми.