Здравейте! Тук можете да задавате всякакви въпроси свързани с домашното.
Искам да попитам каква е нуждата от метода CowElement(int* arr, int position, int value), при условие че IsInsideContainer(int number) е достатъчен за да кажем дали някоя цифра е крава? Също така int* arr(в Cow/BullElement) какво приема, масива от числа въведени от играча или тези на компютъра?
CowElement ти е нужен защото ако IsInsideContainer ти върне TRUE следва че даденото число е или бик или крава. int* arr(в Cow/BullElement) мисля че приема пойнтър към цифрата която искаш да тестваш нещо от рода на CowElement((number_pointer+2), 2, (number_pointer+2)*) но не съм много сигурен.
По първия ти въпрос: Когато имаш метод като IsInsideContainer и CowElement можеш директно да направиш нещо от сорта:
if(IsInsideContainer && CowElement)
cows++;
if(IsInsideContainer && BullElement)
bulls++;
Също можеш да си зададеш и въпроса: Елемент, който е бик, крава ли е? Плюс това, следващото ви домашно ще трябва да надгради това, така че така съм преценил да е за момента структурата на интерфейса на класа ви.
По втория ти въпрос:
Идеята е да ползва полето, което е зададено на играта, тоест this->numbersContainer и на базата на него да изгенерира стринг от типа : "Cows:x Bulls:y".
Плюс това, аз съм го написал в условито. Просто трябва да го прочетеш:
bool BullElement(int* arr, int position, int value) - Проверява дали конкретен елемент е 'бик' (arr: числото в играта, position: индекс на позиция която проверяваме, value:стойност, за която проверяваме)
if(IsInsideContainer && CowElement)
cows++;
if(IsInsideContainer && BullElement)
bulls++;
Също можеш да си зададеш и въпроса: Елемент, който е бик, крава ли е? Плюс това, следващото ви домашно ще трябва да надгради това, така че така съм преценил да е за момента структурата на интерфейса на класа ви.
По втория ти въпрос:
Идеята е да ползва полето, което е зададено на играта, тоест this->numbersContainer и на базата на него да изгенерира стринг от типа : "Cows:x Bulls:y".
Плюс това, аз съм го написал в условито. Просто трябва да го прочетеш:
bool BullElement(int* arr, int position, int value) - Проверява дали конкретен елемент е 'бик' (arr: числото в играта, position: индекс на позиция която проверяваме, value:стойност, за която проверяваме)