Тук можете да задавате вашите въпроси свързани с второто ви домашно.
Къде се намира? Защото не го намирам в moodle.
Как да си вземем числото от bulls and cows в hints? И за какво служи accurateHints?
В Hints класа можеш да си добавиш конструктор, който приема един параметър ако това те притеснява.
Истината е, че при създаване на обект от тип BullsAndCowsWithHints, ти все още нямаш никакво предположение от потребителя. Когато се направи TryToGuess, тогава можеш да ползваш NewGuess(int) на класа Hints. Тогава посредством него се добавя ново предположение и така.
Както съм написал, това е минималният набор от методи, които се изискват от вас. Вие можете да добавите, каквото решите, че е нужно.
Ако имаш още въпроси, питай за да ти се изясни задачата.
AccurateHints - > Ако за дадено предположение, примерно 1234, по някакъв начин си разбрала, че 1 и 2 са бикове, тогава AccurateHints трябва да ти върне масив, който съдържа 2 структури от тип accHint, които са <0, 1>, <1, 2>. На базата на тях, после трябва да можеш да изгенерирваш:
<12**>
Трябва да качим само класа Hints или и да го обвържем с предния клас в main.
Качвате само класа Hints и структурата, която се ползва в него. Освен това, ако има допълнителна логика - описвате я в текстов файл и я добавяте в архива.
Как можем да направим подстазки без да знаем колко бика и колко крави има в числата, които познаваме
Както съм написал в условието, това е минималният набор от методи, които трябва да имплементирате. Вие можете да добавяте, каквито прецените, че е необходимо методи и пропъртита на класа. Как в Hints ще знаете, колко бика и колко крави има за вашето предположение зависи изцяло от вас. Оставил съм ви свобода в това отношение без да ви ограничавам до конкретна имплементация, защото има повече от един начини.
Най-простото, за което се сещам в момента е да направиш следното:
1. void NewGuess(int guess, int cows = 0, int bulls = 0) , като bulls и cows ще ти идват от класа BullsAndCowsWithHints.
2. Нов конструктор, който приема параметър, който е самото число, което трябва да се отгатне. И вече на базата на него после динамично можеш да определяш бикове и крави.