Студентски курсове ЕО

         Курсът е предназначен за всеки начинаещ в областта на операционните системи, имащ желание да придобие познания за начина, по който работят компютърните системи. Курсът цели да запознае курсистите с фундаменталните принципи на операционните системи и да ги въведе в практическата системна администрация. Материалът е побран в 10 теми, всяка засягаща основните понятия и дейности. След всяка една лекция знанията на студентите биват затвърдявани чрез домашно. Уменията на курсистите биват оценявани посредством две контролни работи. Първата ще се проведе след 4 тема, а втората след 9. Обучението завършва с курсов проект под формата на реферат, в който студентите по - задълбочено представят елемент, свързан с някоя от преподадените теми.


Целта на курса е комплексна подготовка на четвъртокласниците, както и запълване на пропуски, които биха могли да затруднят усвояването на материала. Заниманията включват консултации по текущия материал, консултации за неусвоен материал, допълнителни материали за затвърждаване на знанията, както и подготовка за външно оценяване след 4- ти клас.

Курса засяга материал по История за 6-ти клас. В курсът се разглежда историята на България до началото на XI век или т.нар. "Първо Българско царство". След преминаване на курса учениците ще могат да:

 ◦  Използват пространствени ориентири при локализирането на българските земи през периода V-ХІ в;
 ◦  Описват формите на държавно управление на Византия и България;
 ◦  Познават най-значимите военни конфликти засягащи България през периода V-ХІ век;
 ◦  Дават примери за успехи на българска средновековната дипломация от периода;
 ◦  Описват исторически личности по зададени показатели: Аспарух, Тервел, Крум, Омуртаг, Борис I, Симеон, Петър I и Самуил.

В последно време, видеоигрите набират все по-голяма популярност
както сред малки, така и сред големи. Този нов вид изкуство предлага на
аудиторията си интерактивно, кинематографско изживяване, което потапя
играча в алтернативен свят и му носи часове забавление.
Тъй като това е все още много млада индустрия, обаче, липсва добре
структурирано и последователно обучение, що се отнася до създаването на
видео игри. Всъщност, повечето хора, занимаващи се с това начинание са
самоуки, получили знанията си от откъслечни уроци, разпръснати тук и там
из Интернет. Това, разбира се коства много време на търсене, което забавя
развитието на един бъдещ гейм дизайнер.
Именно този проблем се надяваме да решим чрез реализацията на
курса “Гейм разработка: от А до Я”. Неговата цел е да покаже на всеки гейм
ентусиаст, който не знае откъде да започне, целият работен процес и добри
практики по създаването на една завършена игра.

Електронен курс за подготовка на седмокласниците за НВО, който включва темите линейни неравенства, линейни уравнения и еднаквост на триъгълници. Всяка от тях се състои от въведение на основните термини и понятия, които са необходими за по-нататъшното решаване на предоставените за упражнение задачи, както и разработка на самата тема.

В наши дни един основен нарастващ проблем е затлъстяването сред младото поколение като наблюденията ни се базират основно върху колегите ни в университета. Основната идея на нашият курс е насочена към мотивиране на административните звена да въведат задължителна дисциплина „Спорт“ в учебните планове на специалностите. Също така целта ни е да обучим студентите за ползите от спорта, така че те сами да изявят желание да посещават активно тази дисциплина.


Курс с цел подготовка на ученици за кандидатстудентски изпити по математика.

PHP ( PHP: Hypertext Preprocessor) е широко използван скриптов език с отворен код, предназначен за обща употреба, който е изключително удобен за уеб разработки и може да се вгражда в HTML. Кратко въведение в писането на PHP е представено в настоящия курс. Добре дошли!

Ще се опитаме да намерим баланса между практика и теория - обучаемите ще усвоят уменията за решаване на задачи и проблеми от алгоритмично естество, но също така ще могат да боравят свободно с термини от света на програмирането.

Един от основните проблеми днес е твърде голямата като обем информация, неструктурираното ѝ съдържание и трудният процес по възприемането ѝ. Проблемът, който се разрешава с курса е свързан с непродуктивното учене и четене, както и липсата на време. По време на курса ще бъдат разгледани следните теми: памет и креативност, техники за скоростно четене, техники за фоточетене, мисловни карти.

Чрез курса и темите предложени в него, обучаемият може да се запознае с различни техники, които да подпомогнат процеса по скоростното и качественото възприемане на информация.



Курсът започва с въведение в основите на социалните медии извън развлекателната им страна и различните начини да се облагодетелстваме финансово чрез тях.