Съдържанието на учебния предмет  дава възможност на студентите  да  получат основни знания за:  технологията на печатните платки; различните  видове  архитектури дънни платки; отделните компоненти на дънните платки;  историческото  развитие на дънните платки и разширителните шини; разширителните шини ISA, MCA, EISA, VESA, PCI, AGP, PCIExpress, USB, IEEE1394; системните ресурси на дънната платка; системния таймер;ROM-BIOS; RTC/CMOS-RAM – BIOS SETUP програмата; тактовите честоти на дънната платка. PLL схеми; захранващите напрежения на дънната платка; чипсетите на дънните платки и тяхната архитектура; чипсети за различни дънни платки с процесори Pentium, Pentium II, III, 4; и с  64-битови процесори.


Курсът цели да даде познания на учащите за държавите, намиращи се на Балканския полуостров. Той включва основна информация за страните като географско положение, площ, население, бит и култура, история, традиции, държавно устройство. 

Обучението, предлага вкючва полезна информация за процедурите свързани с полет в стандартни и извънредни ситуации,като:

  1. Информация къде и по какви начини могат да бъдат таксувани пътниците и дали тези такси могат да им бъдат наложени по закон. 
  2. Какво се случва при изпуснат полет, неизползван/загубен билет или закънение на полета. Каква сума и при какви условия се възстановява и какво трябва да направи за тази цел.
  3. Кои са позволените и забранените вещи при полети.
  4. Как да се справят хората с увреждания и кои самолетни компании предлагат по-удобното им пътуване.
  5. Колко време преди полета е най-доброто време да се резервира билет и от какво зависи то.
  6. Кои самолетни компании са лоялни и предварително ни информират за цената на всичко в пакета.
  7. Как да се предпазят максимално в случай на авария или атентат или други събития, застрашаващи живота им.


Курсът по плетене на една кука цели да въведе обучаемите в най-базовите плетки, шаблони, техники, знания и умения за плетене на една кука.

Целта на курса е да ни научи на техните, чрез които да създаваме програми с много сцени, 3D графики, менюта с бутони и игри с точкуване. Курсът "Игри и визуализации" ни дава възможност да разберем:

  • как да превключваме между няколко сцени в програмите, дори когато са анимирани или интерактивни
  • как да създаваме бутони за програмите си, които са лесни за персонализиране
  • как да използваме translate(), rotate() и scale() за по-лесно манипулиране на формите в твоите програми
  • 3D фигурите
  • как да създаваме по-сложни игри и визуализации с помощта на десктоп редактори и инструменти за дебъгване.

За студенти, ученици и хората от работните среди, които ежедневно се сблъскват с големи обеми от информация основен проблем е неструктурираността и обемът на тази информация. Те не могат да планират процеса на прочитане на информацията и така по хаотичен и неефективен начин започват да четат текста от началото до края му. Това води до бавно и изморително поемане на информацията и на невъзможност за запомнянето й впоследствие. От този курс, обучаемите ще се научат на различни примери и техники, които да подпомогнат процеса на по-бързото и ефективно възприемане на информацията, както и ще усвоят  редица практически умения за скоростно четене, изготвянето и използването на мисловни карти и ще могат да запомнят по-голям обем информация за по-продължителен период от време.


Обучаемите ще получат знания и умения за основните гъвкави методологии (XP, Scrum, Kanban, и др.), като това включва анализ на техния процес, роли, отговорности, практики и ограничения. Курсът ще докаже на обучаемите, че тези методологии и стандарти за управление предоставят необходимия набор от практики и правила за ефективното управление и изпълнение на  успешни софтуерни и бизнес проекти.


Основи на програмирането с JavaScript е курс, който има за цел да постави базови знания в програмирането с JavaScript. Всички участници след завършването на този курс трябва да имат общи познания по езика, както и да усвоят алгоритмични умения и аналитичен подход към решаване на проблем.

Курсът е подходящ за хора с интерес към визуалните изкуства, които нямат познания в тази област или са средно напреднали(които вече имат начални познания).  По време на курса обучаемия ще се запознае с основни термини в областта на дизайна, ще започне да разпознава основните дизайнерски направления, ще се научи да използва правилно термините в областта и ще може да аргументира дизайн решенията си, ще противопоставя добри и лоши практики в областта на дизайна, ще степенува по важност техниките, които да бъдат реализирани във всеки един проект/задача.

Целта на курса е да запознае учениците с природни бедствия и как да бъдат подготвени, ако попаднат в такава ситуация. Първа помощ след подобно преживяване е едно от най-важните неща, за това към различните бедствия ще има и обучения, съобразени с възрастта на обучаемите, които ще им даде увереност, която може да спаси човешки живот.


Придобиване на знания относно структурата и съдържанието на добрe подготвено, конкурентноспособно CV.

Подготовка за уверено представяне на интервюто за работа. В края на обучението се очаква да са придобили възможност за запазване на самообладание при работа под напрежение, както и бърз ум за разрешаване на зададени казуси.

След успешно преминаване на курса се предполага, че всеки ще има адекватна оценка за собствените си умения при кандидатствне за конкретна позиция в професионалната среда.


Курсът въвежда в основите на разработката и изграждането на уеб сайтове. Показват се добрите практики за разработка на сайт от нулата и изграждане на цялостен интерактивен дизайн. Курсистите ще имат възможността да се запознаят с основите на съвременните технологии за WEB разработка – HTML5, CSS3 и JavaScript. В процеса на обучение ще се разгледат и начините за изграждане на адаптивен дизайн, посредством Bootstrap и SASS, както и популярното “рязане” на сайтове (slicing).

Учениците в 4. клас с изявен интерес към математиката и математическите състезания имат нужда от синтезирани учебни материали в тази област. Те трябва да бъдат подготвени по по-специфичен начин с цел натрупване на повече рутина, увереност и усвояване на методи за решаване на нестандартни задачи. Затова курсът „Състезателна математика за 4. клас“ ще предоставя няколко отделни теми, всяка от които ще засяга конкретен тип състезателни задачи. След всяка урочна единица ще има задания за проверка на усвоените от обучаемите знания и умения под формата на тестови задачи.