Анотация:

Курсът има практическа насоченост и в помощ на учителя да се научи да изработи оптимална организация и да планира работата си. Теоретичната част съдържа класически и нови теории и изследвания по теория на обучението върху ефективността на ученето. Те са комбинирани с примери от ежедневието и работата на учителите. Разгледани са учебни техники и тяхното приложение. Решаването на учебни казуси е съществена част от разработената тематика.

Предварителни изисквания:

Основни познания по методика на обучението по математика и информатика, педагогика и педагогическа психология.

Очаквани резултати:


Повишаване ефективността на работата на учителя, възможност за усъвършенстване и самоусъвършенстване на социалните и лични познания, да изгради способността да се реагира по подобаващ начин в различни ситуации, да се търсят решения, които са от полза за всички засегнати страни.