Настоящият курс въвежда студентите в света на съвременните видео игри и най-вече в концепциите, принципите и методите на тяхното проектиране и разработка. Той започва с основни понятия при компютърните игри, архитектура и процес на софтуерна разработка, минава през развитие на образа на играча, разказване на истории (storytelling), методи за постигане на оптимално игрово изживяване, механика на игра, балансиране и дизайн на нива, и стига до областта на сериозните игри и персонализацията и адаптацията при видео игрите. Освен това, с помощта на практически упражнения, студентите ще получат знания и умения в проектирането и разработването на 3D видео игри, използващи популярната платформа Unity.

Предварителни изисквания:

Студентите, посещаващи този курс, трябва да имат опит в програмирането на С# и/или JavaScript. Желателно е да са запознати с обектно-ориентирания анализ и дизайн на софтуерни системи.

Курсът ще се провежда на модулен принцип, с максимален брой студенти, равен на 30.