Това бяха едни хубави 400 реда код и коментари за днес, тоест вчера, след като започнах от над 100 реда. Това е все още много, много ранна работа в прогрес. Този код е началото на прототип за система за магазин, който после планирам да пренаписвам на Java и да го направя част от по-голям прототип за игра. За сега мисля, че това ми идва като добро упражнение на тема "Полиморфизъм в С++".
Кодът работи, но не съм сигурен дали има дизайнерски грешки и/или неща които не е добре да се практикуват. Ползвал съм само неща, които сме взимали до сега, с изключение на "dynamic_cast". Има алгоритми за пресмятане на цена, които са сложени само да пазят място, неща които липсват и други неща от сорта. За това го качвам тук- за помощ с грешки и идеи за алгоритмите.
За сега отделните неща не са нищо повече от артикули. По план, няма да има един пазар, а ще са много пазари- За това при пресмятането на цената се ползва репутация, а не само количество и качества. Започнал съм да тествам методи, които ще са част от механика за екипиране и модифициране на екипировка, и съм заченал система за създаване на екипи (но тя е само за пробване).
Може да има методи, които дори да не съм ползвал, и има коментари, които в бъдеще ще се превърнат в методи. Кодът може да е малко разхвърлен, с (както споменах) липсващи важни неща, но това ще се подобрява с времето.
За повече информация, съвети, идеи и забележки- пишете.
Да се надяваме, че кирилицата във файла ще се запази...