Тук можете да задавате всякакви въпроси свързани с третото домашно. Предупреждавам, че ако случайно публикувате нещо различно от въпрос или съвет( ака Подсказване ) ще ви бъдат отнемани точки!
Re: Трето домашно за пета и шеста група (Семинар)
На трета задача, ако точка съвпада с контура на кръга трябва ли да я включим?
Re: Трето домашно за пета и шеста група (Семинар)
Да, включвате я!
Re: Трето домашно за пета и шеста група (Семинар)
Здравей, може ли по-ясно да обясниш за 4-та задача, какво означава да нарастват аритметично?
Виждам, че вторият символ нараства с 1, третият с 2. Не мога да разбера защо обаче последните 2 последователности са "efg", "fff"?
Re: Трето домашно за пета и шеста група (Семинар)
В условието съм написа: "Вторият спрямо първия и третият спрямо втория"
aaa -> Вторият нараства спрямо първия с 0, третият нараства спрямо втория също с и 0
аbc -> Вторият нараства спрямо първия с 1, третият нараства спрямо втория също с и 1
ace -> Вторият нараства спрямо първия с 2, третият нараства спрямо втория също с и 2
и т.н.
На лекциите в четвъртък взехме функции. С функции ли да правим домашното или без?
Можеш да ползваш функции
Zashto na primera v 4etvurta ima fff no nqma ggg?
Благодаря ти, че го отбеляза! Просто съм го пропуснал. Ще го оправя.
На втора задача трябва ли да разглеждаме случаите за n<=0?Или да направим така, че програмата да работи само за естествени числа?
Въпросът е хубав, но ти можеш да си дадеш отговор и сама след като прочетеш условието. Там пише:
"Да се напише програма, която по зададено цяло число n ..."
Целите числа могат да бъдат отрицателни, нула и положителни.
С други думи: Не, програмата не трябва да работи само с естествени числа. Просто в тази задача има малка уловка, която вие трябва да разгадаете.