Седмичен изглед

  • Новини

  • 17 февруари - 23 февруари

    Представяне на курса



    Организационни въпроси

    Курсови проекти

  • 24 февруари - 1 март

    Език за дефиниране на потребителски интерфейс MXML


    • Синтаксис и структура
    • Въвеждане на интерактивност
  • 2 март - 8 март

    Език за програмиране Action Script 3.0 (AS)


    • Увод
    • Интегриране на AS3 и MXML
    • Синтаксис и основни конструкции:
      • променливи и свойства
      • наследяване
      • интерфейси
      • обработка на събития
      • обработка на грешки
      • обработка на XML
      • рефлексия
  • 9 март - 15 март

    Основи на платформата


    • Жизнен цикъл на приложенията
    • Граница между Flash Player и платформата
    • Настройка на стартовия процес
    • Работна среда на приложението
  • 16 март - 22 март

    Разположение на компонентите на потребителския интерфейс


    • Модел на изчертаване в ActionScript 3.0
    • Контейнерите и техните деца
    • Правила за позициониране на компоненти в рамките на контейнер
    • Стилови свойства за подобряване на оформлението на потребителския интерфейс
  • 23 март - 29 март

    Работа с компоненти на потребителския интерфейс


    • UI компоненти – предназначение
    • Връзка между UI компонентите и класовете във Flash Player
    • Създаване на обекти
      • с MXML
      • с ActionScript
    • Селектори и мутатори
    • Бутони
    • Обработване на събития
    • Компоненти за избор на стойност
    • Текстови компоненти
    • Списъци
    • Навигатори
    • Pop-Up контроли
    • Контролни ленти
  • 30 март - 5 април

    Допълнителни възможности на компонентите


    • Помощни балони
    • Прозорци
    • Курсори
    • Влачене
    • Настройка на списъчни компоненти
    • Клавиатура и фокус
  • 6 април - 12 април

  • 13 април - 19 април

    Ефекти и преходи


    Използване на ефекти и преходи

  • 20 април - 26 април

    Обработка на данни


    • Модели на данните
    • Обвързване с данни
    • Примери
  • 27 април - 3 май

    Ваканция
  • 4 май - 10 май


    Състоянията във Flex

    • Какво е състояние във Flex?
    • Създаване и използване на състояния с MXML и ActionScript
    • Управление на Creation Policies
    • Събития, свързани със състоянията

    Нагласяване на изгледа на приложението

    • Използване на стилове
    • Промяна на изгледа на компонентите чрез кожи (Skins)
    • Изработване на Preloader
    • Теми
    • CSS по време на стартиране
  • 11 май - 17 май

  • 18 май - 24 май


    Компоненти на приложението

    • Основите на един компонент
    • Създаване и използване на компонент
    • Разполагане на контроли
    • Взаимодействие
    • Стилове
    • Състояние

  • 25 май - 31 май