Weekly outline

  • Новини

  • 17 February - 23 February

    Представяне на курса



    Организационни въпроси

    Курсови проекти

  • 24 February - 1 March

    Език за дефиниране на потребителски интерфейс MXML


    • Синтаксис и структура
    • Въвеждане на интерактивност
  • 2 March - 8 March

    Език за програмиране Action Script 3.0 (AS)


    • Увод
    • Интегриране на AS3 и MXML
    • Синтаксис и основни конструкции:
      • променливи и свойства
      • наследяване
      • интерфейси
      • обработка на събития
      • обработка на грешки
      • обработка на XML
      • рефлексия
  • 9 March - 15 March

    Основи на платформата


    • Жизнен цикъл на приложенията
    • Граница между Flash Player и платформата
    • Настройка на стартовия процес
    • Работна среда на приложението
  • 16 March - 22 March

    Разположение на компонентите на потребителския интерфейс


    • Модел на изчертаване в ActionScript 3.0
    • Контейнерите и техните деца
    • Правила за позициониране на компоненти в рамките на контейнер
    • Стилови свойства за подобряване на оформлението на потребителския интерфейс
  • 23 March - 29 March

    Работа с компоненти на потребителския интерфейс


    • UI компоненти – предназначение
    • Връзка между UI компонентите и класовете във Flash Player
    • Създаване на обекти
      • с MXML
      • с ActionScript
    • Селектори и мутатори
    • Бутони
    • Обработване на събития
    • Компоненти за избор на стойност
    • Текстови компоненти
    • Списъци
    • Навигатори
    • Pop-Up контроли
    • Контролни ленти
  • 30 March - 5 April

    Допълнителни възможности на компонентите


    • Помощни балони
    • Прозорци
    • Курсори
    • Влачене
    • Настройка на списъчни компоненти
    • Клавиатура и фокус
  • 6 April - 12 April

  • 13 April - 19 April

    Ефекти и преходи


    Използване на ефекти и преходи

  • 20 April - 26 April

    Обработка на данни


    • Модели на данните
    • Обвързване с данни
    • Примери
  • 27 April - 3 May

    Ваканция
  • 4 May - 10 May


    Състоянията във Flex

    • Какво е състояние във Flex?
    • Създаване и използване на състояния с MXML и ActionScript
    • Управление на Creation Policies
    • Събития, свързани със състоянията

    Нагласяване на изгледа на приложението

    • Използване на стилове
    • Промяна на изгледа на компонентите чрез кожи (Skins)
    • Изработване на Preloader
    • Теми
    • CSS по време на стартиране
  • 11 May - 17 May

  • 18 May - 24 May


    Компоненти на приложението

    • Основите на един компонент
    • Създаване и използване на компонент
    • Разполагане на контроли
    • Взаимодействие
    • Стилове
    • Състояние

  • 25 May - 31 May