Форум за съобщения и дискусии по лекционните теми

Тема за дискусия по Модул 2; график; упражнения

Тема за дискусия по Модул 2; график; упражнения

by Боян Бончев -
Number of replies: 1

Здравейте, колеги,


Втората лекция от курса (Разработка на видео игри) е качена в Мудъл. Поради многото желаещи и националния празник, лекцията на 3.03 и упражненията на 4.03 няма да се провеждат. Пропусната лекция ще бъде представена на 1.03 след редовната лекция от 8ч., т.е. на 1.03 лекциите ще продължат до 13ч. Упражненията ще продължат по график (всяка събота) до 25.03 вкл. 

  

За упражненията (от 9 до 13ч. в зала 306 на бл.2, БАН; първо упражнение на 25.03) си носете лаптоп, на който да инсталирате Unity 5.5.1, Personal Edition. Системните изисквания за инсталация на платформата са дадени на https://unity3d.com/unity/system-requirements (накратко - работи с платформи от 2004г. насам). Можете да извършите инсталацията и вкъщи от адрес https://store.unity.com/download?ref=personal .


За онлайн дискусии ви предлагам да представите своето мнение относно тенденциите в развитието на видеоигрите (вижте слайдове 65-72 от лекционен модул 2).


Поздрави,

Боян

In reply to Боян Бончев

Допълнителни теми за дискусия по Модул 2

by Боян Бончев -

Здравейте, колеги,


Предлагам ви следните допълнителни теми за дискусия по модули 1 и 2, като ви каня да участвате активно в обсъждането им:


1. Към какъв тип/жанр игри имате по-висок интерес и защо:

- сериозни или за развлечения?

- ако са сериозни - в коя област?

- симетрични или несиметрични?

- с един, два или повече участници?

- видео игри с добавена и/или смесена реалност?

- в кой жанр (слайдове 46 и 47)

- други типове...


2. Моля всеки от участниците в курса опише с какво този курс е полезен за него и в коя област и с каква цел иска да използва видео игрите (сериозни и/или за развлечения)? Въпросът е с цел бъдещо коопериране в различни научни и приложни области и проекти.


Теми за дискусия по модул 2


1. Какво бихте добавили/премахнали към шаблоните от слайд 40 за документ, описващ дизайн на игра?

2. Как оценявате по трудност играта от първия цикъл упражнения с име Roll-a-Ball? Какво бихте предложили за нейното усъвършенстване (геймплей, графика, звуци и др.)?


Можете да предлагате и други теми за дискусия.


Поздрави,

Боян